.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
لغو جلسه وزیر علوم و مجمع نمایندگان شمالی برای دومین بار !

نماینده مردم آزادشهر و رامیان گفت: وزارت علوم درخواست نشست مشترک نمایندگان استان های شمالی با وزیرعلوم را برای بار دوم رد کرد و فرجی‌دانا باید پاسخگوی نمایندگان باشد.

به گزارش شمال نیوز رضا صابری در گفت‌وگو با تسنیم اظهار کرد: این نشست باهدف بررسی مسائل مربوط به آموزش عالی با مجمع نمایندگان استان‌های گلستان، مازندران و گیلان برنامه ریزی شده بود که برای دومین بار از سوی این وزارتخانه رد شد.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، با بیان اینکه جلسات هفتگی در وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برای توسعه آموزش عالی بر اساس آمایش سرزمین در استان‌های مختلف برگزار می شود، افزود: فرجی دانا باید پاسخگوی نمایندگان درباره چرایی لغو مجدد جلسه مذکور باشد.

وی با بیان اینکه بررسی توسعه آموزش عالی بر اساس آمایش سرزمینی استان‌ها باید در حضور وزیر علوم صورت گیرد، تصریح کرد: وزارت علوم نشست مذکور را به صورت یک طرفه لغو کرد و تاکنون زمان دیگری را نیز برای جلسه مجامع نمایندگان استانی با فرجی دانا تعیین نکرده‌ است.

به گفته ی صابری، وزارت‌علوم، تحقیقات و فناوری در هفته های اخیر جلساتی با نمایندگان استان‌های فارس، بوشهر، کهکیلویه و بویر احمد، آذربایجان شرقی و غربی برای بررسی مباحث مربوط به آموزش عالی و آمایش سرزمینی داشته است./350


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.705 seconds.